Rekommenderas av Google:

Varför rekommenderas alltid gamla trådar?
Känns för mig ganska meningslöst.

Jag har noterat samma sak med den nya Googlerekommendationen. Ffa tar den sig uttryck i att nyare medlemmar på forumet tar upp dessa trådar som om de vore pågående, trots att många är 6-8 år gamla och TS är högst inaktiv. Även mer rutinerade faller in i det då det inte alltid blir att man kollar trådens datum .

Det verkar inte vara knutet till stora/långa trådar med mycket inlägg heller utan ganska random?
 
”Puttar upp” . Inga svar på reflektionerna ? Och det är verkligen så att trådar som är 8+ år gamla, TS och deltagare är inaktiva osv, ändå ”väcks till liv” på ett helt annat mer frekvent sätt än tidigare pga detta .
 

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: Ramona
·
Mat Jag har både fransyska och högrev i frysen och har tänkt använda det till köttgryta respektive gulaschsoppa. Men vilket kött passar bäst...
2
Svar
22
· Visningar
699
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 490
Senast: skiesabove
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 500
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp