Remontnosgrimma..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 710
J

jojjo_blondin

Med vitt foder. Ska vara bra kvalite.
Annars gärna en remontnosgrimma med svart foder i "nödfall". (Stl. Cob/full, ska passa d-ponny med ganska långt men ändå smäckert huvud.)

Hööks har en smart remontnosgrimma på sin islandssida. Den har även ställbar "nosdel" vilket är mkt praktiskt. Svart med vitt foder.

Okej. Får åka och kika, Hööks har nyss öppnat här. Får man tävla på remontnos med ställbar nos i dressyr då?
Och jag hittar inte heller var du ser den på sidan..? Hittar ingen på hööks sida.. :crazy:

Nu hittade jag den. :)
Men.. får man verkligen tävla på ställbar nosdel :crazy: ?

Jag vet faktiskt inte om man får tävla med en sådan, men det borde man få eller?

Ja vet inte. Det är ju väldigt känsligt.
Men tack. Hittade en annan på sidan som jag tyckte om.
Ska höra med min tränare (Överkotrollant :smirk:)
Köper imon isf. :)

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 008
Senast: tanten
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
589
Senast: Honey07
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka