Remontnosgrimma!?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Majjijann
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 274
Sv: Remontnosgrimma!?

Låter som det är ryttarhanden som är problemet, eftersom du skriver att han BLIVIT fräck,sår mm

Sv: Remontnosgrimma!?

jag köpte från början en remont men den passade inte alls på min hästs "gäddhuvud" så jag behövde en achen men orkade inte köpa ett helt nytt träns o hittade ingen kös nosgrimma som va bra så jag höjde bara upp remonten så det blev en achen=) jättebra men jag spänner den inte så hårt eftersom den är flätad o det säkert kan skava då. tycker ni det låter som en dumm ide?

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 214
Senast: Reshästen
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
543
Senast: Elo
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 849
Senast: Fetaost
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)... 2
Svar
29
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka