Remontträns

Opra

Trådstartare
Hej! Letar efter ett brunt remontträns och har hittat två favoriter och undrar om någon använder ett likadant.
Nyfiken på läderkvalité, hur de är i storlek och om färgen är som på bilderna.
Gärna era egna bilder på dom:)

Favorittränsen:
Dy'on: http://www.dyon.be/produits_details...d_cat=32&Id_lang=5&Id_ss_cat=50&Id_sss_cat=95
Hubertus Classic: hittade bara länkar till återförsäljare men har inte sätt fler remontträns från Hubertus än detta, så det kanske bara finns det tränset jag menar.
 
Sv: Remontträns

Jag har den andra varianten av Dyon med spännen på nosen....

Behöver jag säga att jag älskar ALLT med den :love:
 
Sv: Remontträns

Har sett det tränset också. Supersnyggt också:love: Det enda som är nackdel enligt mig är mässingspännen och vita sömmar, annars verkar ju det bättre eftersom det går att ställa in nosremmen så att den ej trycker på bettet.

Men läderkvalitén är bra då eller?:bump:
 
Sv: Remontträns

Mitt är silkesmjuk som en nyfödd barnrumpa :love:

Har haft det i några år och ännu inte fått ett märke på det....
 
Sv: Remontträns

Hur är det i storleken då? Har ett halvblod av lite grövre modell men som funkar på vanligt Full i träns.:) Är Dy'on stora, vanliga eller små i storleken?
 
Sv: Remontträns

Jag tycker dom är rätt normala i storlekarna.

Både poonyn, grov d-ponny, och grannens arabkorsning har tränset på det innersta hålen på sidstyckena. Annars har dom på cobträns av andra märken sidstyckena mer i någon av mittenhålen....

Fick dock göra mer hål så jag kunde spänna åt plattan över näsan för annars glappade den....
 

Liknande trådar

Utrustning Tycker att de böjda swarovski pannbanden är väldigt snygga och skulle gärna vilja köpa ett sådant till mitt tävlingsträns, har bara ett...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Fredag
·
Utrustning Jag blir galen på det här med att lägga upp bilder!! Kan inte!
Svar
11
· Visningar
4 016
S
Utrustning Jag har hittat en jättefint dyon träns som jag är väldigt inne på att köpa när jag får råd, men problemet är att min sadel är...
Svar
9
· Visningar
2 476
Senast: LinnHolmbom
·
M
Utrustning Hej! Jag tänkte börja med att fråga hur deras träns är i storlekarna? Jag har hittat ett begagnat som är storlek ponny, och min inte så...
Svar
4
· Visningar
2 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp