Vad är det här för bett??

corre77

Trådstartare
produits_details_briderie.php

Jag blir galen på det här med att lägga upp bilder!! Kan inte!
 
Sv: Vad är det här för bett??

Hmmm..kollade Sprenger, men hittade inget som liknade det... undrar om ett hissrings bett har liknande egenskaper?? någon som provat Peewee bett??
 
Sv: Vad är det här för bett??

nu ser detta bett jag har ut på ett annat sätt i själva mundelen, det är femdelat ser ut såhär:
DSC00916.jpg


Jag rider endast på det vid markarbete, i hoppningen har jag diverse skarpare bett. Jag tycker bettet fungerar väldigt bra, speciellt bra på hästar som är lite svåra att komma åt eller som gärna hänger sig fast lite i handen. Hästen upplevs något mjukare i munnen med detta bett tycker jag.
 
Sv: Vad är det här för bett??

angående peewee bett så är det nyss disskuterat så sök på det så hittar du tråden
 
Sv: Vad är det här för bett??

Ok! Låter som ett bett som skulle passa min dam! Tack för hjälpen!
Jag var förresten inne och snokade på din blogg och såg att du säljer div hästsaker... jag är alltid intresserad av lamicell grejer! Var lägger ut ut annonserna?? Nu när jag tänker efter har jag nog köpt ett schabrak av dig, brunt lamicell. Det är jättefint!
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
1 977
Senast: villhöver
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 650
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 070
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har varit borta från tävlingar sedan OS i Tokyo 2021. Men nu är den förre världsmästaren Edward Gal tillbaka med besked och aktuell...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Problemhund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp