Rengörning av syntetsadel.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svintana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 817
S

svintana

Jag han nyss fått en Griffin syntetsadel och undrar hur man reghör syntetsadlar (har baba haft lädersadlar förut). Jag har en flaska sadelsshampoo för syntetsadlar, men det står ej hur man gör!
Tackam för råd!!

Sv: Rengörning av syntetsadel.

Jag har en griffin... Jag brukar vid daglig vård använda mej av en mjuk borste och borsta ren sadeln.. Då jag ska göra ren den så använder jag sprayen (som påminner om någon diskmedelsblandning) och spraya på och "gnussa" och torka tort.. och min är hel och fiin..

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 053
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 050
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Blandraser och renraser
  • FÅRtråden