Rensa PM Privatmeddelanden

Jag har tagit upp detta tidigare, det finns just nu drygt 160000 privatmeddelanden i systemet.
Det vore bra om vi tillsammans kunde minska ner detta antal.

I det nya forumsystemet kommer det fungera lite annorlunda när det gäller privata meddelanden. Det mesta är bättre anser jag, men något som saknas och faktiskt finns i detta system är en möjlighet att arkivera alla sina PM på den egna datorn och sedan radera dem från Bukefalos.

Om du går in under länken PM hittar du längst ned på sidan:
Ladda ner alla privata meddelanden som:
XML | CSV | Text

Du kan klicka på någon av dessa eller på nedanstående länk:
http://www.bukefalos.com/f/private.php?do=downloadpm&dowhat=txt

Sedan sparar du ned filen till din dator.

Nu är det dags för den viktiga biten ;) uppe till höger väljer du Markera alla
Sedan går du långt ned till höger på sidan och väljer "Radera" och sedan väljer du Utför för att ta bort de markerade PM:en.

När alla som skall tas bort är borta kolla högre upp på sidan under Hoppa till mapp om det finns fler mappar som innehåller PM, rensa bort dessa också.

Tack för hjälpen!
 
Sv: Rensa PM Privatmeddelanden

Nu har jag dragit mitt (lilla ;) ) strå till stacken och rensat alla mina PM :up:!
 
Sv: Rensa PM Privatmeddelanden

Tackar för detta, jag har själv varit duktig och rensat bort egna PM som sträckte sig tillbaka till 2005. Rensade tydligen en gång första året med det här forumet, men inte sedan dess :o
 
Sv: Rensa PM Privatmeddelanden

Bara för att du bad om det så ekar det nu helt tomt hos mig!
495 st i papperskorgen :D
 
Sv: Rensa PM Privatmeddelanden

Jag har också städat! :D Fast jag fastnade lite och läst pm från 09, hjälp vad tiden går fort! :D
 
Sv: Rensa PM Privatmeddelanden

evigt problem att komma ihåg att rensa sin låda...
det är gjort nu iallafall ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Kolla upp din e-postadress. Jag planerar att uppgradera Bukefalos till ett nytt forumsystem. Detta kommer inte ske den närmsta tiden...
2
Svar
35
· Visningar
7 568
Senast: Borttaget konto
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag förbereder just nu för en större uppgradering av forumet och många andra delar av Bukefalos. Det bör innebära en hel del fördelar...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 147
Senast: Cheeserica
·
  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag förbereder just nu för en större uppgradering av forumet och många andra delar av Bukefalos. Det bör innebära en hel del fördelar...
Svar
0
· Visningar
1 984
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp