Pancakes
Trådstartare
Jag har aldrig rest själv innan (förra året flög jag själv för första gången, möttes då upp av goda vänner på flygplatsen), och är normalt sett lite hispig när jag är utanför min komfortzon, blir lite blyg och inåtvänd fast jag normalt är både glad och social. Trots detta funderar jag på att åka en långweekend till London i sommar. Jag och mitt ex var där för två år sedan, han är stabil med bra lokalsinne medan jag är nervigare. Därför jag funderar på London en vända till, då kan jag språket och har ändå någon slags (inbillad) koll, det är inte så långt bort och enkelt att resa dit.
För två år sedan gjorde vi vid de där stora turistgrejerna som Big Ben, Westminster Abbey, Buckingham Palace, Tower of London, Trafalgar Square och Madame Tussauds. Det var fantastiskt men jag vill inte se samma grejer igen. Vad får man inte missa när man gjort de stora grejerna? Minns att någon på buke tipsade om något ställe med stand up men jag hittar inte tråden igen.
Vi bodde vid Paddington Station, nära den jättestora parken (vars namn jag glömt
). Så jag antar att jag vill bo någon annanstans? Tips?
För två år sedan gjorde vi vid de där stora turistgrejerna som Big Ben, Westminster Abbey, Buckingham Palace, Tower of London, Trafalgar Square och Madame Tussauds. Det var fantastiskt men jag vill inte se samma grejer igen. Vad får man inte missa när man gjort de stora grejerna? Minns att någon på buke tipsade om något ställe med stand up men jag hittar inte tråden igen.
Vi bodde vid Paddington Station, nära den jättestora parken (vars namn jag glömt