Resa med katt?

mollyphlox

Trådstartare
Kom på en liten fråga som jag inte hittar nåt svar på..

Hur gör man om man ska resa med en katt mellan Sverige och Finland? Vilka regler finns det, det är väl inte bara att ta katten och åka.. Det blev väl några ändringar gjorda i reglerna vid årsskiftet om jag minns rätt?

Nu kommer jag ju knappast att ha katt sålänge jag studerar, men om jag nu gör det nångång så kommer jag ju att behöva ta katten med mej när jag åker hem till Finland under lov och sånt. Därför undrar jag över detta..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 486
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka