Resa till Australien (turista/jobba)

Sar24BB66

Trådstartare
Hejsan! Jag håller på att planera mitt mellanår som jag kommer ta nu på hösten, och funderar på en resa till Australien för någon månad, men allt är ganska öppet ännu. Tänkte höra här för att kanske få lite inspiration och idéer, har någon erfarenhet av att resa dit? Intresserad av att höra både om att turista och jobba! :) Vad göra/inte göra? Tips och råd? Idéer, erfarenheter, rekommendationer? Allt är välkommet! :)
 
kan inte säga så mycket mer än att det är ett väldigt trevligt land med ett väldigt trevligt klimat och mycket trevlig befolkning :)
Jag var där och turistade i 1 månad i höstas, längtar redan tillbaka! Allt var perfekt.
Så mitt råd är att åk dit :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 178
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 918
Senast: tanten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 012
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 714
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp