Reservation i ryggen?

Marina_s70

Trådstartare
Hej! Jag rider en häst med reservation i ryggen och jag undrar hur stor är chansen att han får problem när han blir äldre och om han klarar hoppningen? Han är nu 6år. Skulle vara jättesnällt om ni svarar! :D

Sv: Reservation i ryggen?

Fullständigt omöjligt för någon här att svara på, som inte sett hästen, vet var reservationen kommer ifrån och vet vilka åtgärder som vidtagits!

Vänd dig till veterinär, gärna någon som känner till hästens skadehistorik.

Sv: Reservation i ryggen?

Tror inte att de sätter reservation på ett ställe där de inte tror att det ska komma tillbaka.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 545
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Mary_Oh
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
543
Senast: Mearas
·
Hästvård Vi har utrett vår häst under en lång tid och nu ser det som vi hittat kärnan till dennes problem. Bäcken/höft. Frågeställningen som...
Svar
2
· Visningar
415
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka