Restaurang i Stockholm, tips!

kopparberg

Trådstartare
Nu är lantisen på gång till Stockholm igen, och som vanligt ska det ätas, en av livets höjdpunkter! :p

Vi åker redan på lördag, så jag vill jättegärna ha tips på bra restauranger, har fått fina tips här på Buke förut! :)

Vi ska bo på Nordic Sea hotel och gå på musikal på Chinateatern, så det bör vara en restaurang hyfsat i närheten! Har jag rätt om jag säger att det är på norr vi ska vara? :o

Vi ska på musikal på kvällen, så det blir eftermiddagsmiddag denna gång. Jag äter det mesta, men vällagat kött är favoriten.

Några tips?

Sv: Restaurang i Stockholm, tips!

Chinateatern är ju precis mitt i city kan man nog säga. Jag skulle titta på Brasserie Godot jag har varit där några gånger och alltid varit nöjd, det ligger på gångavstånd till Chinateatern. Ett annat alternativ med supergod mat är Mäster Anders, där beställer man tillbehören för sig vilket jag gillar. Det ligger på Kungsholmen så då får ni ge er ut i kollektivtrafiken (eller nja, det går ju att promenera också).

Antecknat och klart, tack för tipsen! :)

Allra helst skulle jag vilja gå på Vendetta, men den ligger ju på söder, det blir för långt bort! Har fått den rekommenderad av en kille som bott på söder.

Eller Södra sällskapet - de har ofta 3 rätters menyer på runt 300 kronor ! Riktigt prisvärt och jättegott tycker jag

Trattorian är helt underbar! Rolfs Bar och Kök är riktigt bra, Griffin Steakhouse har tokbra kött och ligger vid centralstation, riktigt mysigt ställe! AG:s är ju ett köttmecka :) några av mina favvisar!

Liknande trådar

Mat Ska bo en natt i Stockholm och gå och äta middag någonstans. Ett stopp på vägen på en längre resa med en övernattning och jag är ensam... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 110
Senast: Raderad medlem 68338
·
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt... 2 3
Svar
52
· Visningar
8 107
Senast: Stereo
·
Äldre Ska tillbringa helgen i Stockholm. Mest jobb men lite nöje (eller ja, jobbet är ju nöje, men ändå) och äta ska man ju. Varje gång jag är... 2
Svar
35
· Visningar
2 035
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka