Sv: Rhc 2010

Fasen att det är ranchtävlingar.. Annars hade ju Erik varit tvungen att tävla i slinky:angel:

Men annars kan jag heja lite åt dig Bevvan:D

YEaaaaah!! Erik i slinky.. det vill jag fortfarande se.... :D (Men det far han vanta med tills vi kan komma over!)

ja tack snalla vad du ar underbar!! :bow:

Ja..... Finingarna! Hottisarna! ..Erik o T juh Ake!!!!! :P Du far ju hanga med i svangarna!

Nja Bew. Att hänga med i DERAS svängar är väl som att försöka pissa på en fiskmås!!!!! Men heja och tjoa och vråla dom till seger det ska vi,det lovar jag dig. Men du..... vad ska dom rida för grenar? :confused:

Esch kan jag har borta hanga med (nastan..) sa kan val du ;) det vet jag inte om jag vagar skriva har.. lol, men las pa E's blogg ;) (O far du chansen far du garna krama om honom sa gott fran mig!)

åke ilar till bloggen och kollar. Vad har dom nu hittat på tro? Kram ska levereras. Lovar!!

Vore roligt om någon knackade på min rygg o sa tjena paxan;). Kan ju ha pnzarpony jackan på kvällen dock:angel:

Hörrni!
Jag kräver bilder från lördagens kvällsshow! Det var ju jättemycket på lördagen jag ville se, men icke.. Dumma jobb :p

Ska se om jag kan hålla mig vaken, sist sov jag redan klockan 21 :o:o:o

Lägger upp alla mina bilder från hela helgen i en länk här sen :laugh:

Jag ska dit på lördag :bump:. Hade tänkt att stanna till söndag, men allt är ju fullbokat så det blir bara en dag:cry:

Jag kommer troligtvis ner på fredagen och kikar.
Svärmors karl har en hingst(?) som skall tävlas, dock har jag inte en susning om vilken. :o

Beröm - att de lagt ut en tydlig karta med vilka ingångar som gäller om man har någon typ av medlemskort :)
I fjor blev det lång promenad för att komma rätt :devil:

Ranch trailen verkar kul - gäller bara att komma upp SÅÅÅ tidigt :angel:

Ja, jävlar vad vi fick gå........ Och dom stackarna med RHA kort fick gå ännu mera..

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
12
· Visningar
501
Senast: lingonben
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: fio
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka