Rhino Plus

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bobby_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 873
B

Bobby_

Hej!
Vad tycker ni om detta täcket?Jag har rambo sen tidigare och dom är super bra men rhino är ju mkt billigare.:rofl: Jag har fattat att det inte håller för samma bett osv som rambo men det håller väl ändå för lite krig i hagen?Och läste någon stanns att dom var små i storlekarna?Om man har 140 i rambo,vad borde man ta i rhino då?:bow:

Sv: Rhino Plus

oj såg att jag hade lagt tråden i ridning.Någon snäll får gärna flytta den till utrustning:laugh:

Rhino är helt okej, tycker iofs att alla horsewaretäckena är bra.

Mina har samma storlek i Rambo och Rhino.

jag har ett i 155 till min häst. Det är mycket mindre än rhino orginal i samma storlek. Hållt perfekt och sitter väldigt bra.

prova en 145 i rhino om du har 140 i rambo.

jag köpte ett rambo ändå,kändes säkrare:p Blev ett rambo supreme medium fodrat :love:

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 332
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem... 2
Svar
21
· Visningar
2 910
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 616
Senast: Sel
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 167
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka