Bukefalos 28 år!

Rhodos eller Kreta?

Var på Rhodos i början på oktober förra året (12-22 eller nåt liknande). Av 10 dagar hade vi två dagar med regn och åska (då man inte ville vara ute). Eftersom vi var där så många dagar spelade det ingen roll för oss, men såg några som var där endast fem dagar och då är två dagar bort rätt mycket.

Vi kan tänka oss åka dit (eller tex Kreta) i slutet september/början oktober (hellre lite tidigare än sist just pga risk för sämre väder).
 
Följer och letar tips!
Vill också åka, månadsskiftet sept/okt till värmen men helst så kort flygresa som möjligt:)
 
Jag var på mallorca första veckan i oktober förra året med halvbra väder. Året innan dess var vi i Turkiet (alanya) tredje veckan i oktober och hade en toppenvecka med enbart sol och fantastisk temperatur i vattnet. Jag skulle välja Turkiet eller cypern om jag ska åka i oktober igen.
 

Liknande trådar

Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 321
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: ryujaneiro
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 272
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp