Bukefalos 28 år!

rid hjälp!!!

M

magic spell

hej hej. ingen som behöver lite extra jobb i skåne?
behöver hjälp med lite ridning.. är så svårt att få tag på någon som är van vid pigga galoppörer!!:love::angel:
 
Sv: rid hjälp!!!

Hade jag inte haft så fruktansvärt dålig kondis :angel: hade jag gärna hjälp dig ! Bor nära dig också ..
 
Sv: rid hjälp!!!

vet ju om att det finns gott om folk som håller på med galopp här, därför frågade jag här!!! tog det inte direkt som någon annons!!:)
 
Sv: rid hjälp!!!

Beror på vart i skåne du bor?
Jag har ridit och tränat en del hästar på jägers!
 
Sv: rid hjälp!!!

Jah de hade vi ju kunnat..Nu är jag ju inte klar med körkortet *suck* Jag har ridit i Hemmestorp hos Rehn Kunnigas & Lotta Bagger
 

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
427
  • Artikel
Radannons Hej! Jag är en tjej som fyller 16 år i Maj. Jag letar efter något ställe där jag kan jobba lite extra på helger och lov. Främst i...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Ise
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 075
Senast: mamman
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 515
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad nynnar ni på?
  • Stänger du toalettlocket?
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp