Bukefalos 28 år!

rid hjälp!!!

M

magic spell

hej hej. ingen som behöver lite extra jobb i skåne?
behöver hjälp med lite ridning.. är så svårt att få tag på någon som är van vid pigga galoppörer!!:love::angel:
 
Sv: rid hjälp!!!

Hade jag inte haft så fruktansvärt dålig kondis :angel: hade jag gärna hjälp dig ! Bor nära dig också ..
 
Sv: rid hjälp!!!

vet ju om att det finns gott om folk som håller på med galopp här, därför frågade jag här!!! tog det inte direkt som någon annons!!:)
 
Sv: rid hjälp!!!

Beror på vart i skåne du bor?
Jag har ridit och tränat en del hästar på jägers!
 
Sv: rid hjälp!!!

Jah de hade vi ju kunnat..Nu är jag ju inte klar med körkortet *suck* Jag har ridit i Hemmestorp hos Rehn Kunnigas & Lotta Bagger
 

Liknande trådar

Dressyr Hej, jag hoppas jag kan få hjälp här med att rakrikta min häst🙏🏼 I galoppen så har vi lite svårt med det, så fort jag inte ställer han...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
798
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp