Rid/ländtäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SanchoPancho
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 980
S

SanchoPancho

Någon som vet var man kan hitta ett snyggt mörkblått rid eller ländtäcke helst i ull, men även annat? Inte med stort typ TM märke på utan av bättre kvalite.
:bow:

Sv: Rid/ländtäcke

Det finns mycket fina ländtäcken på http://www.exklusiv.se/, finns olika fäger och olika tyger att välja emellan. Man kan beställa med brodyr också om man vill ;)!

Thermomaster, hööks märke..
Kollade på exlusive men de hade inte i blått vad jag kunde hitta.. Hittade dock ett som skulle kunna bli bra från Mias. Vad sägs om grått med silverpasspoal och svart kant på en skimmel? :d

Aha :idea:
Grått, silver och svart låter snyggt !

Jag gillar Mias, de är fin och av bra kvalité samt med bra passform till ett vettigt pris.
Annars tycker jag faktiskt inte att Thermo Masters ridtäcken är så himla tokiga, de har faktiskt bra passform, håller bra och är billiga! Just ridtäckena TM gillade jag, andra täckena av det märket har jag dock sämre erfarenheter av...

Börjes!

Snyggt och i bra kvalité, superprisvärt!
Det är i nylon med fleecefoder och kostar bara ca 200:-. :)

ja tycker Mias har väldigt fina rid-/ländtäcken! kan du bestämma själv färg & kantband osv

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
755
Senast: jemeni
·
Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
659
Senast: Leeelot
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka