Rida Western

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ullis25
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 265
U

ullis25

Hej alla!
Jag vill väldigt gärna lära mig western ridning..:) men kan inte hitta någon här där jag bor som har western ridning:confused: , har sökt på nätet mm. Finns det någon här som vet var jag kan hittat någon i Linköpings området (östergötland)?????

Sv: Rida Western

frustrerande...!!!! har nu kollat upp vad det finns för western utbildare här i Linköping, men jag måste ha egen häst..suck.. det har jag inte än.:mad: finns ett ställe men det är alldeles för långt bort och inne i skogen...har ju inte körkort

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 862
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 219
Senast: sweep
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
524
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka