ridbyxa me etremt låg midja

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare annsi_pluring
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 513
A

annsi_pluring

Jag vet att du finns ridbyxor me extremt låg midja, typ som på jeans. Nån som vet va dom heter? Eller har förslag på andra byxor LÅGA i midjan.. Tacksam för svar! :bump:

Sv: ridbyxa me etremt låg midja

Jag har ett par Pikeurbyxor som är extremt låga, och obekväma enl. mig. Man kan knappt sitta på huk utan att de åker för långt ner. Åk till din ridsportaffär och hör med dem. Vet inte vad modellan heter.

Den heter Cindy i helskodd och Ciara i knäskodd

Ja där ser man! Trodde inte ena att de hade något speciellt namn, det står ju varken i katalogen, på någon lapp eller någonannan stans.

men är dom jeans låga i midjan... hur långt nedanför naveln sitter dom?

precis under = lagomt låga

okje.. men ja e ute efter sånna som är ännu lägre.. tack ändå..

I värsta fall kanske du får sy ner ngn ridbyxa, jag har samma problem då jag har navel piercing men jag brukar vika ner ridbyxorna.

Pikeur byxorna kostar 1495 respektive 1595. Men det är bra byxor och de är sköna. Jag gav dock bort mina de var för stora...

Eurostar har kommit ut med en ny modell som är lägre i midjan. Köpte själv ett par på henrikssons http://www.henrikssonsridsport.se
De är helskodda o kostade 1600 tror jag. Mkt bra. Det är inte säkert de finns med på hemsidan, men de finns iaf i affären!

jaaa jag vill oxå hitta låga, måste måste!! jag får ångest varje gång jag drar upp ridbrallorna till armhålorna.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
290
Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 891
Senast: CaisaCax
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 642
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka