Ridbyxor-"dold ficka"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ict
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 656
I

ict

Vet nån varför producenterna konstruerar dom så? Nån speciell anledning till att de inte kan placera den fickan "på vanligt sätt"?

Varför måste den sitta inuti byxan...så man inte kommer åt den direkt lätt? :confused:

Någom som använder den?

Sv: Ridbyxor-"dold ficka"

Aldrig haft någon dold ficka på mina ridbyxor

Sv: Ridbyxor-"dold ficka"

Har ingen aning om varför de finns, de är totalt värdelösa!

Ibland har jag gjort försök att använda den, men man kommer ju inte in i fickan utan att knäppa upp byxorna! Ser dessutom sjukt konstigt ut när man står och gräver i fickan. Hopplöst...

Använder jag ibland ridbyxor med dold ficka har jag numera jacka på mig, så jag kan ha med mig mina saker :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 206
Senast: cewe
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 155
Senast: Mint
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka