Ridbyxor med v-formad skoning

Etoile

Trådstartare
Eftersom ingen visste ngt. när jag skrev om detta för ca ½år sen, tänkte jag prova nu igen ;)
Jag har sett ett par jättefina ljurgråa ridbyxor med svart v-formad skoning, sådär som hööks hade för ett tag sen.. Vet ni var dom finns, och vad det är för märke? Vill inte ha dom från hööks :devil:

Sv: Ridbyxor med v-formad skoning

Tänk att jag såg ett par såna på en sida, å det var inte Hööks.
Men vart va det??? :confused: Tänker så det knakar...
Skriver igen om jag kommer på vart det var, kan ha varit här under hästlänkar och butiker eller vad det står...där ju finns ju massa länkar

Sv: Ridbyxor med v-formad skoning

Mmm.. Hippomarket.com har ju liknande, men de finns inte i ljusgrå med svart skoning :(
Vart sjutton kan de finnas :confused: :cry: :love:

Liknande trådar

Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 799
Senast: Görel
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: The Beast
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 387
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka