Ridbyxor/skor från börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 026
S

Supersonic_

Någon som har deras "Domino"? Hur är dom i storlekarna?
Ridskorna utan stålhätta, Ramani eller vad dom heter. Hur är dom?
Ska beställa idag :)

Sv: Ridbyxor/skor från börjes

Jag svarar om skorna: Hållbara! Min mamma har kunnat ha dem hur länge som helst!

Jag har två par helskodda Domino-byxor, och på mig sitter de perfekt. Väldigt mjuka och sköna att ha på sig! Hur hållbara de är vet jag inte ännu, men det ena paret har hängt med i drygt ett år och visar ännu inga tecken på att bli slitna - möjligen är de lite noppiga i skoningen på insidan av låren, men där slits alla mina byxor hårt eftersom jag har tjocka lår som skaver mot varandra när jag går. :crazy:

Ridbyxorna är kanon! Jag har tre par :) , de har hållit sig fräscha och fina snart ett år nu iaf. Storlekarna är jättestora så brukar du ha typ 36 eller 38 så måste du köra på en 34 då de sitter lite knepigt annars. De är jättesköna.

Jag har köpt ridskorna "Ramani". I vanliga fall har jag 37/38 i skostorlek så jag beställde ett par 38'or men de var alltför stora, har beställt ett par nya i 37 som jag inte har hunnit hämta ut ännu. Verkar dock som de är stora i storlekarna, men de verkar jättesköna! :)

Supersonic_ skrev:
Någon som har deras "Domino"? Hur är dom i storlekarna?
Ridskorna utan stålhätta, Ramani eller vad dom heter. Hur är dom?
Ska beställa idag :)

ridbyxorna är kanon. jag har ett par vita. men visst blir dom noppriga ganska fort. o lite stora i storleken

jowe skrev:
Jag har köpt ridskorna "Ramani". I vanliga fall har jag 37/38 i skostorlek så jag beställde ett par 38'or men de var alltför stora, har beställt ett par nya i 37 som jag inte har hunnit hämta ut ännu. Verkar dock som de är stora i storlekarna, men de verkar jättesköna! :)

Nu har jag hämtat ut dem och de passade perfekt! Jättesköna! :)

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
220
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
336
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka