Sv: ridbyxor?

Det är väl mycket beroende på vad man själv tycker. Det kan ju ge skav om de slutar mitt på vaden. Mina slutar vid ankeln eller typ fem centimeter ovanför.

Jag vill ha de såpass långa att jag kan rida med sportsockor utan att ridbyxorna kasar upp.
Säger som eliis, runt ankeln nånstans tycker jag är lagom. Men det lyckas jag aldrig hitta, de ser oftast ut som något highwater-liknande...

Jag vill ha mina att gå ned till ankeln, och det är sällan ett problem eftersom jag har så korta ben, snarare då att de blir för långa, och det tycker jag är obehagligt. Men då kan man å andra sidan bara dra upp dem lite grann.

till fotknölarna iaf, jag har oxå korta ben så jag brukar få vika dem en gång :p

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 918
Senast: Görel
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka