ridbyxor....

zazza girl

Trådstartare
ska köpa mig ett par nya ridbyxor , men vet inte vad för några ännu , så skulle ni kunna hjälpa mig med de, ...

vill se bilder på era coola ridbyxor och vart ni ha köpt dom...

vill hälst ha rutiga och priset kvitta....

så in med bilder nu ....:D:D:D

Sv: ridbyxor....

Jag har ett par rutiga från börjes, dom är jag nöjd med :D billiga är dom med, 400 kr något sånt kanske dom kosta? eller ja.. dom är ju långt i från samma kvalitét som på mina Eurostar och equiline men.

ja har ett par grön rutiga ridbyxor som jag köpt i stan! de är jättesnygga vet inte exakt va de kostade kan fråga mamma imorgon:)

oki. ja jag leta för fullt efter ett par snygga ridbyxor att köpa , men hitta inga alls ....

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
765
Senast: jemeni
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka