Ride Camp 2009

Tender

Trådstartare
Någon som har lite bilder från ride camp? Skulle vara kul att se!

(är även intresserad av ride camp från timrå 2007 :angel: har bara reportaget från TV)

Sv: Ride Camp 2009

Jag hade med mig kameran men det fanns liksom inget utrymme att plåta om man också ville delta fullt ut. Men SQHA borde komma med en del bilder så småningom (antar jag).
För alla er som missade att vara med i Sala - det fanns ju flera platser kvar, vilket för mig är rätt obegripligt med tanke på priset/möjligheten - är ni bara att beklaga.
För mig och pållen var det ett suveränt tillfälle att köra igenom allt från basövningar till galoppombyten och trailbanor under ledning av ett gäng positiva studenter, att få många timmar i sadeln och dessutom kolla hur allt funkar i ny miljö och med ett gäng andra hästar. Och knyta lite kontakter med nya människor.
Vi kom hem väldigt trötta men väldigt nöjda. Hästen hade skitkul - och jag med.
/zzuz

Sv: Ride Camp 2009

SQHA tror jag inte lägger ut några bilder, de har de inte gjort tidigare iallafall (?)

jag har någon enstaka bild, mest från gruvan. A´s kamera funkar typ inte på objekt som rör sig.. :( Ska få se bilderna snart, lägger ut om det är någon av kvalite :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 514
Senast: lilsan
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Septisk artrit