Rider ni med lindade ben?

Sv: Rider ni med lindade ben?

Sparf skrev:
jag skulle snarare använda tvärtom:p Fleece till arbete och elastiska + paddar till stallbandage:) Så visst fungerar fleece
elastiska som stallbandage?????????? :eek: :eek: WHAT??

brukar linda med fleece lindor eller sånna hälften fleece hälften elastisk.. har alltid lindor när jag rider dressyr!

Jag lindar mest bak eftersom min ponny har galler + att det är snyggt...

Jag reagerade också på " Elastiska lindor som stallbandage " ???

svarar till alla som reagerade med elastiska som stallbandage... Jag formulerade mig dumt och menade inte att man SKA HA elastiska som stallbandage. Men min egen åsikt är hellre fleece än elastiska som träningsbandage (alltså inget alls med bandaget att göra i mitt huve..). hoppas ni förstår:confused:

Använder elastiska lindor (från b*rjes), lindor i akryl (från bla h**s) och fleecelindor. Har alltid pad under när jag rider, utom ibland när jag har fleecelindor. Jag använder vanliga skumgummi paddar som är filtklädda. Tycker dom fungerar utmärkt.

När jag rider dressyr använder jag lindor dels för stödet och även lite för att det är snyggt att matcha till schabrak osv (Vet att jag inte är ensam om detta ;) )

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
641
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 369
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka