Riders Company träns - storlek?

Martina_m

Trådstartare
Hur är storleken i Riders Company tränsen?

Har en häst som är mitt mellan cob och full. Han har nos som cob och ganasch som full. Är rädd att pannbandet och käkremmen blir tajt.

Någon som har en hum?

Sv: Riders Company träns - storlek?

Jag tycker själva tränset är ganska så normalt men pannbandet är ganska litet.

Tack för svaret! :)

Hmm, det var ju synd. Har iof planer på att byta ut pannbandet mot ett med bling bling :angel:. Jag chansar nog på att beställa ett träns i cob. Han har typ arabhuvud. Alltså smal nos och bred över käken.

Min häst har full på sidostycken och cob på nosgrimman. Köpte för något år sedan ett RC träns till honom i stl Cob, passade bra.

Okej, tack för svaret!

Det lutar åt att köpa cob. Så blir nog så. Men får vänta till nästa lön bara :(...

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
361
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 302
Senast: Reshästen
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
614
Senast: Oknytt
·
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023