Ridhus, bygge och kostnad?

TwiggyM

Trådstartare
Jag planerar bygga ridhus och inackorderingsstall på gården...har dock lite frågor:

Ni som byggt ridhus, vart skall man vända sig för att få det bra och gärna billigt gjort?

Vad har ni för erfarenheter av ridhustält?
Vad har ni betalat för era ridhus?

Berätta allt.

Sv: Ridhus, bygge och kostnad?

Det finns redan två pågående trådar om detta, varför inte skriva där istället?

Sv: Ridhus, bygge och kostnad?

Min kusin har köpt ett stort växthus och byggt om till ridhus. Han är händig, har maskinerna och arbetsvilliga bekanta så han gör det utan entreprenör. Kostnad: Ingen aning, men billigare än att ringa en leverantör och bara beställa iallafall.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 364
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 364
Senast: lilsan
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka