JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Värmlands Folkblad)
Situationen är akut för Kvarntorps häst- och aktivitetscentrum. Det saknas 400 000 kronor till ridhusbygget i Skived och tagna lån kan inte betalas. Nu funderar politikerna på om kommunen ska gå in med det som fattas och sedan sälja det hela till en privat entreprenör.
http://www.vf.se/vf/docs/visa.asp?artikelID=94874
Moderator
Hästnyheter
Uteridbanan på Älvkarleby ridklubb har försatt klubben i en ekonomisk kris.Omläggningen blev kostsam och tävlingar har fått ställas in...
Hästnyheter
(VF)
Hammarö Ryttarförening befinner sig i akut ekonomisk kris. Nu står hoppet i första hand till ett utökat lån som Hammarö kommun...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Föreningen Kvarntorps häst- och aktivitetscentrum lämnar över sitt ridhus till kommunen.
Orsaken är att pengar...
Hästnyheter
(Värmlands Folkblad)
Fritidsnämnden i Karlstad har bett kommunstyrelsen om 290 000 kronor. Pengarna är tänkta att gå till en...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Mitt under Masked Singer efter att vi ätit tacos ringde vår förra granne upp sambon då han trodde vår honkatt var borta hos dem utmed...
Fjordfrälst
7 minuter sedan
Svar: 1 158
Visningar: 42 417
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Eller så låter man bara överfödet ligga där som en liten tygpöl... Försöker drapera det lite snyggt sådär. Jag KAN möjligtvis ha ett par...
bettysmatte
16 minuter sedan
Svar: 1 535
Visningar: 83 469
Allmänt
Stalltäcke med svanslapp
Utrustning BoT:s nättäcke har svanslapp. Det funkar bra som tunt stalltäcke, tycker jag. Är ju inte bara nät, utan tunt foder under också.
Sirap
1 minut sedan
Atletix
Hästvård Nu har jag också beställt och ska prova på mitt sto som är 23 år
sweep
7 minuter sedan
Svar: 222
Visningar: 22 667
Vård
Svullet ben
Hästvård Ok tack, hade hon det sen föl/så länge du haft henne eller var det något som kom efter åren?
Thyra1
9 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 110
Vård