Ridhusspeglar

M

Mona

Någon Bukefalist som har erfarenhet i ämnet? Var köper man? Pris? Vad ska man tänka på etc? Allt av intresse välkomnas!

Speglar i plast är säkrare och billigare men kan ofta ge spegelbilder man ser i lustiga huset om man inte sätter upp dem riktigt.. kanske man kan limma fast dessa på ett regelverk och sätta upp så blir det nog bra..

detta borde finnas att köpa hos glasmästeri.. så kolla telefonboken och ring närmaste å fråga :) om inte annat kan du alltid fråga dem vart man kan köpa sånna speglar :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din... 2
Svar
22
· Visningar
1 831
Senast: Kajsalisa
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Äpplet.
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 959
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka