Ridhusspeglar

M

Mona

Någon Bukefalist som har erfarenhet i ämnet? Var köper man? Pris? Vad ska man tänka på etc? Allt av intresse välkomnas!
 
Speglar i plast är säkrare och billigare men kan ofta ge spegelbilder man ser i lustiga huset om man inte sätter upp dem riktigt.. kanske man kan limma fast dessa på ett regelverk och sätta upp så blir det nog bra..

detta borde finnas att köpa hos glasmästeri.. så kolla telefonboken och ring närmaste å fråga :) om inte annat kan du alltid fråga dem vart man kan köpa sånna speglar :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
237
Senast: vilde
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 553
  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 912
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Går i tankarna på att utbilda mig till hovslagare. Men jag önskar svar på en fråga som jag upplever som lite ”hysch-hysch”. Men vad kan...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 216
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp