Ridhusunderlag

R

RKR

Hej!
Söker någon i Sverige eller utomlands med lång erfarenhet, som vet hur man anlägger en ridhusbana inomhus/utomhus.

Sv: Ridhusunderlag

Hej!
Ledsen att jag lade det på fel ställe, det är inte lätt med alla forum, det är ganska så många.

Det är fortfarande en kunnig person jag söker.

Hej! Jag har ingen erfaren person med att lägga underlag men jag har varit lite i finland o danmark o tävlat och de underlag som jag tycker är bäst (mest svikt) är pappersunderlaget.. min häst älskar detta underlag och jag litar helt på han för han är vääldigt snabb med att säga till vad han inte tycker om :mad: .. Flecce tycker jag inte alls lika mycket om på något sätt är det stumt..

Har papper i paddocken där jag står nu, det är ett bra material.
Regnar det så blir det inte pölar utan mera klafs klafs.
Men regnar det jätte mycket så blir det inte bra, precis som alla
andra material om det inte är ngn bra dränering.

Jag rekommenderar boken Att bygga häst stall. Där står allt du behöver veta. Den är skriven av Mikael Ventorp.

Liknande trådar

Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
504
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?