• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bonzaij
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 781
B

Bonzaij

jag behöver en ny ridjacka att ha på sommaren, och då funderar på den här jackan:
This

Är den bra? hur är kvalitén?

tack på förhand :)

Har ingen aning! :)
Men jag har oxå tittat och funderat lite över denna jacka. Behöver oxå en sommarjacka. Jättebra att det går att ta av ärmarna med! :idea:

Kikade på den senast då jag var på hööks. Tänkte prova den beiga, men den var mera grönbeige så jag avstod. :( Kände inte på kvalitéten dock.

Själv har jag investerat i en ridjacka från P&M (tror jag). Den har dragsko i midjan och "sprund" bak. Fanns i ljusblått och högrönt. :love: Jag köpte den ljusblå. Har en haft tillfälle att använda den då värmen har gjort entré.

//Alice

Jag fick hem min Kingston Shor jaccka ifrån Börjes för ett par veckor sedan, har alltså inte använt den så länge. Den är lite tjock nu på sommaren, men fungerar rätt så bra ändå.

Har man bara t-shirt på sig i stallet på dagen, så fungerar den bra att ta på sig på kvällen om det är svalare ute. Känns då som om att man har på sig typ både en collegetröja el. sweatshirt samt en tunnjacka. Så den kanske är lite för tjock för den här årstiden.

Tycker den är väldigt prisvärd. Den var finare än vad jag tyckte den såg ut i katalogen/nätet och den är Jätte skön att ha på sig!!

Den får 10 av 10 av mig! :) :bump:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
398
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka