Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kikade på den senast då jag var på hööks. Tänkte prova den beiga, men den var mera grönbeige så jag avstod. Kände inte på kvalitéten dock.
Själv har jag investerat i en ridjacka från P&M (tror jag). Den har dragsko i midjan och "sprund" bak. Fanns i ljusblått och högrönt. Jag köpte den ljusblå. Har en haft tillfälle att använda den då värmen har gjort entré.
Jag fick hem min Kingston Shor jaccka ifrån Börjes för ett par veckor sedan, har alltså inte använt den så länge. Den är lite tjock nu på sommaren, men fungerar rätt så bra ändå.
Har man bara t-shirt på sig i stallet på dagen, så fungerar den bra att ta på sig på kvällen om det är svalare ute. Känns då som om att man har på sig typ både en collegetröja el. sweatshirt samt en tunnjacka. Så den kanske är lite för tjock för den här årstiden.
Tycker den är väldigt prisvärd. Den var finare än vad jag tyckte den såg ut i katalogen/nätet och den är Jätte skön att ha på sig!!