Ridkläder för en återvändare

Har haft en från Spooks förut och vet inte om det bara var just den specifika modellen men där var XS alldeles för stor och mindre storlek fanns ju inte..

Ska kolla Ariat! Tack :)
Vad vill du ha för typ av väst?
Min favorit är en softshellväst från Stierna. Väldigt bra passform👍


stierna-gale-vest-marin-300x300.jpg
 
Vad vill du ha för typ av väst?
Min favorit är en softshellväst från Stierna. Väldigt bra passform👍


stierna-gale-vest-marin-300x300.jpg

Helst en tunnare puffer-väst, måste vara SLIM fit. Jag är som sagt så tunn så allt som inte sitter väldigt slimmat ser hemskt ut för mig. Som att sätta en ensam ros i en stor kruka :angel:
 
Helst en tunnare puffer-väst, måste vara SLIM fit. Jag är som sagt så tunn så allt som inte sitter väldigt slimmat ser hemskt ut för mig. Som att sätta en ensam ros i en stor kruka :angel:
Jag är också liten och den där västen är den bästa jag provat. Enda som inte är det minsta för stor👍
 
Jag är också liten och den där västen är den bästa jag provat. Enda som inte är det minsta för stor👍
Ah då ska jag testa den. Är den kort dock? Jag är ju lång så mitt problem är att allt som brukar vara väldigt litet i storlek också är alldeles för kort :angel:
 
Ah då ska jag testa den. Är den kort dock? Jag är ju lång så mitt problem är att allt som brukar vara väldigt litet i storlek också är alldeles för kort :angel:
Jag är kort och på mig är den rätt lagom, svårt att säga!
Stierna har bra storlekar tycker jag, varierar lite mellan de olika plaggen men xs sitter bra på mig i mycket. Många andra märken är för stora så jag behöver xxs.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp