Ridläger!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare mollymus2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 694
M

mollymus2

Hej jag ska åka på ridläger på måndag och vara där i 3 dagar.Det är ett islandshäst läger och jag undrar om det är någon som har lite tips på vad man kan ha med sig!:D

tacksam för svar:bow:

Sv: Ridläger!

Jag tror att den här tråden ligger fel, men jag kan ju svara iaf. förutom kläder o toalettsaker så en KAMERA. Ta också med en extra handduk, (alltid är den våt...)en omgång lite bättre kläder om ni åker nånstans nån kväll, och då behövs kanske lite fickpengar. sen vill jag alltid ha med ett häfte i vilket man kan skriva upp deltagere osv..(like en mina vänner-bok) Så mycket mera kommer inte jag på..

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har precis köpt en häst på 6 år. Jätte lugn och snäll att rida, kommer om ett tag. Han behöver bygga lite mer muskler pga inte...
Svar
16
· Visningar
1 604
Senast: Edla
·
Fritid Föräldrarna fyller jämnt och vill åka på solsemester. Jag som inte står ut mer än 1 eller max 2 dagar på stranden undrar om någon har...
Svar
5
· Visningar
539
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: nyttnick
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S