Ridlärare

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Gaalopp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 685
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Gaalopp

Hej!
Hur mycket kostar det att ha en privatridlärare? På ett ungefär?
:rofl:

Sv: Ridlärare

Från 0 kronor och uppåt, en omöjlig fråga att svara på. Det beror på instruktörens utbildning och serviceanda. Har instruktören det som yrke, så kan det väl kosta en hel del. Men är det mer en kompisgrej, så kan det ju vara utbyte av tjänster, eller en symbolisk summa.

Jag kan tänka mig att en utbildad privatinstruktör, som man rider ensam för 30 minuter, förutom uppvärmningen tar runt 150 kronor.

Pris- och värderingsfrågor överlag är väldigt svåra att svara på. Därför brukar vi hänvisa till annonsforumet, där man kan titta på annonser och se om man hittar något likvärdigt och få en prisidé där.

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Edla
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Emma-pemma
·
Träning Hej! Min häst får panik i transport och sparkar, trycker sig mot väggarna och gör allt för att slippa ut. Vi ska köpa bredare transport...
Svar
15
· Visningar
1 326
Senast: Mia_R
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S