Ridning i smartklocka?

Piglet82

Trådstartare
Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att ladda ner någon tilläggsapp, och sedan lägga till ridning i Connect.. men jag lyckas antingen inte hitta rätt app, eller så har jag väldigt otur när jag googlar :o
Jag brukar lyckas lösa det mesta men nu har jag testat 3 gånger utan att få till det.. Help?
(Jag har en Venu Sq Music)
 
Tack! Jag har sökt där men kan inte hitta den :o
Screenshot_20230805_153747_Connect IQ.jpg
Sök på My APP i connect iq :)
 
Vad konstigt då, den kommer upp för mig...
Den kanske står som My App för att det är en på som du har, alltså.. att den är din? Annars vet jag inte varför den inte dyker upp för mig..
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230805-154416.png
    Screenshot_20230805-154416.png
    51,9 KB · Visningar: 24
Jag har någon som heter horsemanship, logger dock primært puls och sträcka samt max og medeltempo så inte alls så detaljerat som löp/cykel funktionen t.ex.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Keb71
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 009
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har det här året lyckats ha extrem otur med stallplatser, eller snarare människorna jag står inhyrd tillsammans med, och överväger...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 381
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag brukar föra en träningsdagbok på en sida där det står hur mycket en viss aktivitet förbrukar. Det som förbryllar mig är dock deras...
Svar
14
· Visningar
8 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp