JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
En kvinna som råkade ut för en ridolycka förra veckan har avlidit av sina skador. Olyckan skedde under en ridlektion i Östergötland. ...
Hästnyheter
Efter EM-silvret för tre år sedan har det varit lite motigt när hästen Herta varit skadad. Men nu är Harplingeryttaren Frida Andersén...
Hästnyheter
En allvarlig ridolycka inträffade i går kväll vid ridklubben Närks anläggning i Sjuntorp. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Den gotländska ryttarinnan Louise Etzner Jakobsson och hästen Zernard blev femma i söndagen final, kür grade III, på EM i dressyr för...
Stuterinamn
Avel Ja, så tänkte jag också när frågan dök upp :) Bra om det inte finns fler nackdelar än så.
lillawelshen
Alldeles nyss
Svar: 2
Visningar: 31
Avel
Få skimmel vit
Hästvård Nu har hon fått ett första bad (tog med mig två 20L dunkar med varmvatten hemifrån) och hon är ren men minst lika gul som tidigare 🙈
Vi...
Novienna
2 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 382
Vård
Chat GPT
Gnägg Jag skulle vilja att den redigerade bort en grej i ett foto men har inte lyckats än :confused: annars gör den många roliga saker.
dream
57 minuter sedan