JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ridskola överklagar ridhusbidrag
(Ridsport) När den ena ridskolan fick 1,5 miljoner kronor av Kumla kommun överklagade den andra ridskolan beslutet.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Antonia och Juliette Ramel har åkt på en skattesmäll.
Staten kräver OS-ryttarna på 30 miljoner kronor efter att Skatteverket bedömt...
Hästnyheter
Burlövs kommun tar ett stort steg framåt för ridsporten och fritiden genom att bygga ett nytt ridhus. Projektet har möjliggjorts genom...
Hästnyheter
Kostnaderna både inom ridsporten och samhället i stort har ökat, vilket nu syns hos flera ridskolor runtom i landet. Flera kommuner...
Hästnyheter
Ridsporten är Sveriges näst största idrott bland unga och ridskolan är ofta kommunens största fritidsgård.
I Västmanland ligger...
Eurovision 2025
Svar: 1 127
Visningar: 27 067
Allmänt
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Hästveterinär här, jag älskar och inte älskar mitt jobb. 😉 @Malibu_Stacy har många bra poänger. Det är otroligt mycket människokontakt...
MalanMjöl
3 minuter sedan
GVFÖ 2025
Kultur Jag håller med och tycker inte ens att de behöver sålla, det är inte så att sexgrejen hos det här paret måste vara med för att de saknar...
hundtant
6 minuter sedan
Det här med muskelskador...
Hästvård Smärta har han ju, så det är väl inget jag slagit ifrån.
Men precis efter stötvåg vill man inte ge något antiinflammatoriskt eftersom...
Cattis_E
12 minuter sedan
Svar: 39
Visningar: 1 973
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Hon är ganska tunn, välmusklad men har alltid haft svårt att lägga på sig oavsett tid på året. Men de gick ut på bete i söndags så...
MattiZ
30 minuter sedan
Svar: 1 476
Visningar: 115 279
Grenar