JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ridskoleägare stäms av djurskyddsförening
(NSK)
Annette Hård som för en kamp mot djurskyddsinspektörerna i Sjöbo kommun har nu stött på patrull från annat håll. Djurskyddsföreningen svenska hästars värn vill inte längre att hon ska vara fodervärd åt två av föreningens hästar. Hon vägrar dock lämna tillbaka dem vilket har fått föreningen att stämma henne.
http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080804/NYHETER/82491408
Moderator
Sv: Ridskoleägare stäms av djurskyddsförening
Patetiskt
hon drar ju bara på sig ännu mer problem.
Hästnyheter
(NSK)
Annette Hård kände sig kränkt av djurskyddsinspektörerna i Sjöbo kommun. Därför har hon nu annonserat i lokalpressen för att...
3
4
5
Hästnyheter
(TA)
Ridskoleägaren i Sjöbo kommun som fått nej till nytt tillstånd av miljö- och byggnadsnämnden har nu också fått en stämningsansökan...
Hästnyheter
(NSK)
Turerna kring Annette Hårds ridskola går vidare. Hon har som Skånskan tidigare berättat inte fått något tillstånd för att driva...
Hästnyheter
(NSK)
Miljö- och byggnadsförvaltningen vill inte ge något nytt tillstånd till den ridskoleägare som i kommunen som tidigare blivit av...
Eurovision 2025
Kultur Jag tyckte att Kaj kändes lite trötta i finalen. Det blev inte alls samma energi som tidigare framträdanden.
Angående Österrike så...
Shaggy
1 minut sedan
Svar: 1 055
Visningar: 23 397
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Ligger i sängen i gästrummet hos icke sjuk släkting efter en lång dag. Spenderade dag med gullig bukefalist och barn och är sover nu...
MJLee
21 minuter sedan
Svar: 608
Visningar: 17 365
Allmänt
Dejtingtråden del 38
Relationer Jag kände mig oväntat pigg ikväll så istället för egentid blev det en dejt. Ville dock vara hemma med katterna så han fick komma hit...
Bison
30 minuter sedan
Svar: 1 327
Visningar: 144 048
Allmänt