Ridsportbutik

Penny_Lane

Trådstartare
Är i mkt mkt mkt tidigt planeringsstadie för en eventuell ridsportbutik. Men vad anser ni finns det ett behov av en butik som tar i de lite finare märkena där man kan specialbeställa byxor, skor o sadlar. 'Få lite proffigare service av kunnig personal osv.
Eller är det bara priset som styr. Dvs köper hellre ett skittäcke för 98:- på nått postorderföretag eller på någon stormarknad? Här där jag bor finns 3 stora som säljer hästsaker. Samt en butik i grannstan och en "lantbutik". Utbudet i dessa är minst sagt skral..

Vad tror ni??

Mvh Penny

Sv: Ridsportbutik

I din del av landet är det väl hästtätt så det förslår :) Personligen skulle jag dock inte handla där; jag har råd men inte lust om man säger så. Men BRA saker till resonabla priser, då handlar jag direkt.

Det allra dyraste är ju inte sånt man fyller på med lika ofta, så eventuellt behöver sortimentet för butiken kompletteras. Inte med billigt skit, men väl med sånt som går att sälja oftare och som har en okay prislapp för det stora antalet köpare.

Ni har väl också Ingdams där nere som åker ut och provar ut sadlar, säljer dyrare stövlar osv? Finns utrymme för en till?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka