Ridstövel-Hjälp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 908
T

TheDot

Ska skaffa mej ett par ridstövlar men vet inte riktigt vilka jag ska ha. Nån som har något tips? Har kollat på ett par, eller provade när jag var på strömsholmstävlingen, ett märke som heter Felini. Har aldrig hört talas om det, kanske någon annan som har? :) Såhär ser dom ut iaf :

2131FeliniRidstovel.gif

Dom ska iaf kosta max 3000 kr! Lägg gärna ut bilder också! :)

Sv: Ridstövel-Hjälp!

Vet du vilket pris dom ligger på? Nån som har några mer tips? :)

Sarm!!:bow: :love: Sköna redan från början och bra läder! Har hört att man kan få problem med dragkedjan, men det har iaf inte jag fått!! Dessutom är dom väldigt snygga!!:love:

Mina kostade 3100kr med snörning, min systers kostade 2800kr utan snörning!!

H**ks har ett par med snörning, som är jättefina, ska köpa såna själv. De kostar 1879,- och utan snörning kostar dem 1749,-

Dollar

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 093
Senast: Ajda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: KAROLIJNAH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka