ridstövel?

Buck

Trådstartare
har alltid haft problem med att hitta ridstövel som passar mig, har helt enketl svårt att få in foten i stövlar där dragkedjan är bak vid hälen, enda som passat mig har varit catago ofir, och de är :love: men de finns ju knappt längre :/ så om /när jag ska köpa nya stövlar så måste de vara med liknande dragkedja, dvs som sneddar fram mot fotryggen.

vet ni några stövlar som påminner om catagos? har planerat att köpa ett par till av catagos om jag hittar min storlek, de är ju väldigt nedsatta i pris :p men då hållbarheten och komforten kunde vara bättre så ser jag mig gärna om efter ett annat märke.

lite hjälp? kraven är än så länge bara dragkedja som liknar catagos och en snäll prislapp såklart:p

Sv: ridstövel?

nja priset är ca 3000 för mycket för det första, sen är det ju alltid jobbigt när man provar en kvalitets produkt man inte har råd med och blir förälskad i den, sen måste man gå runt i sina budget saker och svära åt passform och att de slits för fort trots att man tyckte väldigt mycket om budget sakerna innan :p. drömmer fortfarande om pikeur ridbyxorna jag provade :love:

så inget allt för dyrt helt enkelt :p = 1-2000 max

Är det typ "hoppstövlar" du är ute efter?

Annars finns det ju många åt dressyrhållet med dressyrdragkedja snett fram:)

Finns en dressyrtjej strax söder om Höör som importerar och säljer ridstövlar från Ungern. Har inte koll på prisläget. Men vill minnas att både pris och kvalité är bra. Kanske har hon något som passar dig?

ja det är hoppstövlar jag är ute efter ^_^, dressyr stövlar kommer jag nog aldrig få på mig :p har ganska hög fotrygg som alltid ställt till det med skor.

bowman; är inte av akut behov av stövlar än så länge, tänkte bara se om det finns andra budget stövlar med dragkedja som catagos, annars så köper jag hellre ett par likadana till på rea och spar till framtiden :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt önska mig ett par helt nya ridstövlar i julklapp av pappa. Vi skulle egentligen till Sthlm HS där hela resan (med inträde...
Svar
6
· Visningar
2 453
Senast: Wingates
·
Utrustning mina underbara shire Jodhpur skor med snörning + dragkedja är slut :cry:, de höll ett år och jag smörjde dem dagligen och hade dem bara...
Svar
2
· Visningar
1 798
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
4 031
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V