Ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare elinaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 206
E

elinaa

hejhej !:)

Är det någon här som kan hjälpa mig ?
Jag letar efter ett par ridstövlar som ska vara långa ,smala & vara stora i
storlek 42 .
Är det någon som vet några stövlar jag kanske kan ha ?
GLÖM tretorn ! dom är för fula :D

Sv: Ridstövlar

Exakt min tanke också, folk frågar ofta om råd när det gäller olika saker som ska köpas men inte i vilket budgetzon de är i. Gör det extremt mycket svårare. :(

Frågar som ovanstående. Vilken budget har du? Är det rena dressyrstövlar som ska vara hårda som sten eller är det mjukare hoppstövlar av kalvskinn eller kanske några mitt emellan?

Exakt min tanke också, folk frågar ofta om råd när det gäller olika saker som ska köpas men inte i vilket budgetzon de är i. Gör det extremt mycket svårare. :(

Du får helt enkelt ge minst 3 förslag på stövlar;

Lågbudget stövlar

Mellanprisklass

Exklusiva stövlar :)

Men generellt tror jag att de flesta är ute efter lågbudget eller mellanprisklass på de mesta vad gäller utrustning.

Senast ändrad:

Det spelar inte så stor roll igentligen =)
Mellanprisklass typ ..
Och jag ska ha något mitt emellan :P

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
517
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
760
Senast: Badger
·
Utrustning Snart är vintern här 🙈 Jag letar vinterridstövlar som är varma och tål att göra annat i då jag inte byter mellan skötsel å ridning. Men...
Svar
1
· Visningar
258
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V