Ridstövlar

miiiiiiia

Trådstartare
Iförrgår gick mina ridstövlar sönder för andra gången i dragkedjan, och den andra håller på att ge sig också. Så jag funderar på om jag ska köpa ett par nya av lite bättre kvalitet..

Men vad är bra, vad tycker ni? Jag rider dressyr så jag vill ha ett par stilrena snygga stövlar, med dragkedja - vill ha dom tajta!

Så in med bilder och åsikter!!

Sv: Ridstövlar

Japp, men tyvärr inte så mycket klokare.. Finns det några som är billigare men bra? Eller måste man betala många tusenlappar för att få något som håller bra?

Sv: Ridstövlar

Lagom tajt då, det måste ju bli lättare med dragkedja..men klenare såklart, men vad gör man då..?

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 085
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: Badger
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur