Ridstövlar

Sv: Ridstövlar

Jag blir också helt lack på det här med ridstövlar.. :mad: å andra sidan är det ju vääldigt svårt att ta fram ridstövlar som passar "alla" men att vadvidderna slutar runt 40 cm/strl 40 är ju SKANDAL ! Jag är då ganska kraftig och behöver vidare vadvidder (ca 43-44 cm) men det är inte bara för att jag är tjock, utan för att 1: jag är en RYTTARE ! hello, man får ju ganska stora vadmuskler då liksom . 2: det ligger i släkten det här med stora vader.
great. vill inte låta gnällig eller som en "dramaqueen" men jag kan ju tillägga också att jag bor med en ensamstående mamma som aldrig någonsin skulle lägga ut mer än 500-600 kr på ett par ridstövlar - då förutsatt att jag tjatat i några år :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 863
Senast: Squie
·
Utrustning Jag har ett par gamla tretornstövlar, som jag använde väldigt flitigt när det begav sig. De är fortfarande de enda stövlar jag provat...
Svar
1
· Visningar
525
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag... 2
Svar
20
· Visningar
5 880
Senast: pews1972
·
Utrustning Jag tänkte beställa ett par graninge ridstövlar men tänkte höra med er som har dom. Är ni nöjda? Är kvalitén bra? Sedan...
Svar
5
· Visningar
6 028
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka