ridtravarutställning ?

freddispotti

Trådstartare
Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺
 
Tror dom skulle ha något åt Halmstadhållet i sommar, men det kanske inte var ren utställning...
 
Kanske inte rätt plats att skriva så ni får gärna flytta. Men undrar om någon vet om det finns någon utställning med ridtravare nu någon gång? Som ligger relativt nära Helsingborg :)
Då jag vill prova ställa ut min kille för skoj skull ☺
Riks för ridtravare går i Falkenberg i år tex . Pm:ar dig om hur du hittar utställningarna på ett smidigt sätt :-)
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
419
Senast: jemeni
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
547
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: Dorinda
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp