RIG på Strömsholm

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare SanchoPancho
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 026
S

SanchoPancho

Någon som går/har gått där? Någon som har varit och ridit intagningsprovet? Hur funkar det? Vad får man göra?
Någon som sökt i år? Först och främst menar jag hopplinjen.
(RIG= Riksidrottsgymnasiet)

Jag går på samma gymnasie som dom som går på RIG går de vanliga ämnena på. Va krångligt där där lät, men hoppas du förstod. Pratat lite med en tjej som går i ettan på hopp... Först gjorde hon ett ridprov och de kolla lite hur man red och så... Sen så fick några prata med en kurator för att se om man skulleklara av att gå där mentalt. Det är ganska jobbigt, och henne jag har pratat med har funderat på att hoppa av.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 260
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
2 935
Senast: Editten
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
753
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 696
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka