Riggat för julen

Jag lyckades få ihop en matplanering inför julen igår och idag var jag och handlade. Bunkrade kattmat. Köpte kattsand. Och så all julmat på det. Nu har jag alltså både pepparkakor och godis hemma. Får se om jag kan låta bli det före julafton. Men har redan ätit lite pepparkakor.

Jag har också varit till djuraffären med Fluffet för lite förebyggande pälsvård eftersom hon kan få tovor på vissa ställen, så dessa ställen rakades. Hon var så duktig och sa nästan ingenting när vi åkte med bilen. Och så fick hon sitta i bilen och vänta medan jag var in på Ica och handlade. Duktig katt!

I morgon ska jag nog göra en morotslåda. Och på fredag en sillsallad. Sen har jag fixat allt.
 

Jag är i full gång med nallandet, jag. Och kan härmed avslöja att jag redan har satt i mig ohemula mängder skumtomtar (inköpt för att göra fudge av). Och ja, min frukost består än så länge av kaffe och.. japp... skumtomtar.
Men wow, @Wille. Du har verkligen riggat för en mysig jul. Och förbyggt framtida pälsrelaterat obehag för kissen :heart.
 
Jag har bunkrat för lite julgodis. Det har hunnit gå åt en del redan. Var till affären igår och funderade på att köpa mer godis, men gjorde inte det. Det fanns inget jag ville ha.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp